5 συμβουλές για να παραμένετε σε φόρμα όσο ταξιδεύετε

Λόγω της δουλειάς μου,  ταξιδεύω συχνά  εντός και εκτός Ευρώπης. Όσες φορές έκανα υγιεινή διατροφή και είχα φέρει σε μια ισορροπία τον μεταβολισμό και το σώμα μου, αυτό σταμάταγε σε κάθε ταξίδι, αφού έχανα τις καθημερινές μου συνήθειες και το πρόγραμμά μου. Επιπλέον έπαιρνα  και όσα κιλά προσπάθησα με δυσκολία να χάσω, όσο δεν ταξίδευα, μέσα σε λίγες μόνο μέρες.

Όλα αυτά άλλαξαν όταν έβαλα 5 κανόνες για πριν και μετά το ταξίδι.

  1. Παίρνω μαζί μου, το δικό μου φαγητό.

Οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν ότι μπορούν να φέρουν το δικό τους σπιτικό φαγητό στο αεροπλάνο. Κάνω λοιπόν την προετοιμασία μου με αραβική ή πίτα τορτίγιας , ψητά λαχανικά, κοτόπουλο και χούμους.  Τα τυλίγω σε λαδόχαρτο για να μην χτυπάει ο συναγερμός στο μηχάνημα του αεροδρομίου και το βάζω σε πλαστικό σακουλάκι.

  1. Πίνω ζεστό νερό με λεμόνι και πιπέρι καγιέν κάθε πρωί.

Σε ένα πλαστικό μπουκάλι (BPA free) βάζω 750ml νερό, στύβω ½ λεμόνι και προσθέτω ½ κουταλιά του γλυκού πιπέρι καγιέν. Αυτό είναι ένα σούπερ διεγερτικό του ήπατος, το οποίο είναι κύριο όργανο αποτοξίνωσης στο σώμα.  Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να αποφευχθεί η συσσώρευση τοξινών, ενώ ταξιδεύετε.  Δεν επιτρέπεται να πάρετε υγρά μαζί σας μετά το check in, αλλά νερό και λεμόνι είναι εύκολο να βρείτε παντού, οπότε αρκεί να έχετε μαζί σας ένα σακουλάκι με πιπέρι καγιέν. Συνεχίστε αυτή την συνήθεια και μετά το ταξίδι.

  1. Δεν ξεχνάω το σακουλάκι με τα αγαπημένα μου σνακ!

Πριν από την αναχώρηση για το ταξίδι σας, εφοδιαστείτε με τα αγαπημένα σας υγιεινά σνακ!  Κάτι που δεν θα χαλάσει, όπως ξηρούς καρπούς,  μπάρα δημητριακών. Τελευταία προτιμώ τις ρυζογκοφρέτες με  επικάλυψη μαύρης σοκολάτας με γεύση raspberry.

  1. Δεν τρώω κάθε γεύμα έξω

Κάθε φορά εντοπίζω τα παντοπωλεία και τα μέρη αυτά που θα προμηθευτώ φαγητό που αντιπροσωπεύουν την κάθε κουλτούρα και παράλληλα να είναι κάτι υγιεινό. Για παράδειγμα στην Αμερική λατρεύω τα Whole foods. Έχουν απίστευτη ποικιλία βιολογικών τροφίμων όπως επίσης ζεστά και κρύα πιάτα και τις περισσότερες φορές δεν ξέρω τι να διαλέξω αφού εκτός από υγιεινά είναι και πεντανόστιμα.  Βέβαια δεν θα παραλείψω να πάρω και τον βιολογικό χυμό  Οικογένειας Χριστοδούλου – πορτοκάλι, μήλο, καρότο που είναι ο αγαπημένος μου!

  1. Απλά ρώτα…

Ένα μεγάλο μέρος της διασκέδασης στα ταξίδια είναι να φάμε σε νέα εστιατόρια και να δοκιμάσουμε διαφορετικά πιάτα.  Το μειονέκτημα σε ένα νέο εστιατόριο είναι ότι δεν θα γνωρίζεις πολλά σχετικά με το ποια είναι τα φαγητά του μενού, πώς παρασκευάζονται κλπ . Η πιο εύκολη λύση είναι… ρώτα τον σερβιτόρο και αν κάτι δεν ταιριάζει στην διατροφή σου, άλλαξε το. Μπορεί να εκπλαγείς από το πόσο πρόθυμοι είναι στα εστιατόρια να απαντήσουν στις ερωτήσεις σου και να ικανοποιήσουν τα αιτήματά σου!

Ευτυχισμένα και υγιή ταξίδια!

Comments

comments

More from Βενετία Δήμου

5 συμβουλές για να παραμένετε σε φόρμα όσο ταξιδεύετε

Λόγω της δουλειάς μου,  ταξιδεύω συχνά  εντός και εκτός Ευρώπης. Όσες φορές...
Διάβασε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *