3 τρόποι αυτοφροντίδας για πολυάσχολες μαμάδες

Η μέρα μιας εργαζόμενης μαμάς είναι ανέλπιστα γεμάτη. Από την ώρα που ξυπνάει μέχρι την ώρα που θα πέσει κατάκοπη στο κρεβάτι της είναι σ’ έναν ασταμάτητο αγώνα να προλάβει τις υποχρεώσεις που πρέπει να φέρει εις πέρας.  Μπορεί η σύγχρονη μαμά να μοιάζει βιονική, ωστόσο είναι ένας καθημερινός άνθρωπος που σίγουρα χρειάζεται αυτοφροντίδα και λίγα λεπτά χαλάρωσης από τη φρενήρη καθημερινότητα.

Εάν η παραπάνω εικόνα σου φαίνεται οικεία τότε ήρθε η ώρα να σκεφτείς ιδέες για self-pampering ! Εμείς πάντως σου προτείνουμε τα 3 πιο βασικά πράγματα για την σωματική και γνωστική σου αυτοφροντίδα, γιατί μην ξεχνάμε “Νους υγιής εν σώματι υγιεί” .

1) Γυμναστική

Ένα από  τα πιο βασικά πράγματα που μπορείς να κάνεις σαν πολυάσχολη μαμά για να φροντίσεις τον εαυτό σου είναι η γυμναστική. Η σωματική άσκηση πέραν του ότι βελτιώνει τη διάθεση και αυξάνει τα επίπεδα ενέργειας του οργανισμού, θα σε βοηθήσει στη διατήρηση του σωματικούς βάρους και στη βελτίωση της φυσικής σου κατάστασης. Επιπλέον η γράμμωση και η ενδυνάμωση που θα σου προσφέρει θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα με το σώμα και την εικόνα σου.

2) Σωστή διατροφή

Ένα εξίσου σημαντικό πράγμα που μπορείς να κάνεις για την φροντίδα του εαυτού σου είναι το να ακολουθείς μια σωστή διατροφή. Όλοι γνωρίζουμε ότι εκτός από τη γυμναστική η σωστή διατροφή είναι αυτή που βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς σωματικού βάρους και επιδρά στη διάθεση και την αίσθηση ευεξίας.

Γι’ αυτό:

  • Προσπάθησε να μειώσεις το αλάτι και τη ζάχαρη
  • Προτίμησε τους καλούς υδατάνθρακες όπως δημητριακά ή ψωμί ολικής άλεσης
  • Απόλαυσε τα υγιεινά λίπη όπως είναι το ελαιόλαδο, το αβοκάντο, οι ξηροί  καρποί, το σουσάμι

  • Ενυδατώσου με πολύ νερό και άφθονους χυμούς, πλούσιους σε βιταμίνες και μέταλλα
  • Κατανάλωσε τροφές που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο όπως γαλακτοκομικά προϊόντα, εμπλουτισμένα φυτικά ροφήματα, φυλλώδη λαχανικά ,  για την καλή υγεία των οστών και των δοντιών σου

3) Διάβασμα

Τέλος βάλε μπροστά τη γνωστική σου αυτο-φροντίδα, επιλέγοντας να διαβάσεις κάποιο βιβλίο. Το διάβασμα ενισχύει τη νοημοσύνη και την εγκεφαλική λειτουργία. Ταυτόχρονα μειώνει το άγχος και βελτιώνει τη μνήμη και τη συγκέντρωση. Μην ξεχνάς πως οτιδήποτε διαβάζεις γεμίζει το μυαλό σου με καινούργιες πληροφορίες και ποτέ δεν ξέρεις πότε μπορούν αυτές οι γνώσεις να σου φανούν χρήσιμες και να σε βγάλουν ασπροπρόσωπη.

Μην ξεχνάς να αξιοποιείς ακόμη και τις λίγες στιγμές μέσα στην ημέρα και να δημιουργείς εσύ τις ιδανικές συνθήκες για να προσφέρεις φροντίδα στον εαυτό σου. Ακόμη και αυτές οι λίγες στιγμές είναι αρκετές για να σε χαλαρώσουν, να σε ηρεμήσουν και να σου δώσουν ενέργεια !

More from Christodoulou Family

Σιμιγδαλένιος χαλβάς με χυμό Πορτοκάλι

Καθώς η νηστεία της Σαρακοστής συνεχίζεται, σας έχουμε νόστιμη συνταγή του παραδοσιακού...
Διάβασε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *