To gym or not to gym?

Μπορεί τα ρεπορτάζ από τις παραλίες να πέρασαν και το άγχος του μαγιό να σε αποχαιρέτησε ανακουφιστικά για κανένα 8μηνο, όμως αυτό δεν είναι λόγος να κόψεις το γυμναστήριο (ή οποιαδήποτε μορφή άσκησης σου αρέσει). Ξέρω αυτό το προκλητικό δίλημμα μετά την δουλειά: γυμναστήριο ή happy hour. Εκεί είναι όμως που πρέπει να υψώσεις το ανάστημά σου και να βροντοφωνάξεις: Γυμναστήριο φυσικά!

Και εδώ θα μοιραστώ μαζί σου κάποια κίνητρα που με βοήθησαν να βγω από το δίλημμα:
• Κανόνισε να πηγαίνεις μαζί με ένα φίλο/φίλη. Όχι μόνο για την παρέα αλλά για να σπρώχνει ο ένας τον άλλον την ώρα που θα θέλει να πει «δεν βαριέσαι».
• Βάλτο στο πρόγραμμα: Κανόνισε το συγκεκριμένη ώρα και μέρα, και αν είναι δυνατόν σε ένα γκρουπ με ένα μικρό αριθμό ατόμων ώστε να είναι μέρος της καθημερινότητας σου και η απουσία σου αισθητή αν δεν πας.
• Φρόντισε τα ρούχα της άσκησης. Όχι μόνο να τα έχεις πάντα μαζί σου στο πορτ μπαγκάζ ώστε να είσαι ετοιμοπόλεμος, αλλά να είναι και κάποια που σου αρέσει να φοράς.
• Ακολούθησε σελίδες στα κοινωνικά δίκτυα που θα σε εμπνεύσουν και θα σου δώσουν κίνητρο να συνεχίσεις προς τους –ρεαλιστικούς- στόχους σου.
• Και φυσικά μετά το τέλος της άσκησης, επιβράβευση και αναπλήρωση βιταμινών με έναν Χυμό Οικογένεια Χριστοδούλου! Ο δικός μου αγαπημένος είναι το ρόδι, μπλούμπερι, ράσμπερι εμπλουτισμένο με βιταμίνη C και μαγνήσιο, που συμβάλλει στην μείωση της κούρασης. Ανακάλυψε τον δικό σου!

 

Comments

comments

More from Μαρία Χατζηστεφάνου

Ενδορφίνες: Οι χημικές ενώσεις της ευτυχίας.

Είναι κάποιες φορές που διάφορα χημικά στοιχεία ενώνονται με τέτοιο τρόπο ώστε...
Διάβασε το

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *